پیام‌های دریافتی ۱۵ تیر ماه؛

گلایه اتباع از قطع شدن کارت بانکی و سرقت باکس مخابراتی در منطقه ۱۴ 

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۵ تیر ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


گلایه اتباع از قطع شدن کارت بانکی
سلام وقت بخیر، من یک تبعه هستم در کشور ایران زندگی می‌کنم. بانک مرکزی مدتی است که کارت‌های بانکی ما را قطع کرده و ما با مشکلات زیادی مواجه هستیم. لطفا پیگیری کنید.


درخواست افزایش حقوق مشاغل کارگری وزارت بهداشت
لطفا وضعیت قرارداد کارکنان مشاغل کارگری در وزارت بهداشت و نحوه افزایش حقوق این قشر را پیگیری کنید.


بررسی علت عدم بازگشت ساعت کاری مترو به حالت قبل از کرونا
در آغاز شیوع ویروس کرونا، به بهانه این بیماری ساعت کاری مترو نیم ساعت کاهش پیدا کرد و ساعت آخرین اعزام قطار‌ها از ۲۲:۳۰ به ۲۲ تغییر یافت. اکنون با رفع همه محدودیت‌های ترافیکی کرونا، هنوز ساعت کاری مترو به حالت قبل از کرونا بازنگشته است. تعطیل کردن مترو در ساعات خلوت آن به بهانه کرونا کلا منطقی نبود. لطفا پیگیری کنید.


سرقت باکس مخابراتی در منطقه ۱۴ 
سلام حدود بیست روز است که تلفن‌های منطقه ۱۴ شهرداری محله تاجیک و کوچه‌های منتهی به این خیابان به دلیل بردن باکس‌های مخابراتی بیرون از منزل قطع است که با تماس‌های متعدد به خرابی تلفن ۲۰۱۱۷ و تماس با منطقه مخابراتی الغدیر موفق به ارتباط و بررسی مشکل نشدیم. لطفاپیگیری فرمائید. باتشکر


گلایه از پلاک نشدن خودروی ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ
سلام خودروی ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ در طرح خانواده ثبت نام کردم ۳۵ روز است فاکتور شده، ولی به دلیل دو رنگ بودن پلاک نمی‌شود. بررسی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار